Inisiatif Pertama PSM Cameron Kurangkan Kesesakan Lalulintas Di Cameron Ketika Musim Cuti. Adakan Pegawai Daerah akan terima Memorandum dari PSM?



25 JUN 2012

Parti Sosialis Malaysia (PSM),
Cawangan Cameron Highlands,
C1-G3, Blok C1, Royal Lily,
39000 Tanah Rata,
Cameron Highlands.

Pegawai Daerah,
Pejabat Daerah & Tanah Cameron,
39000 Tanah Rata,
Cameron Highlands.                                                                                              DENGAN TANGAN

Tuan,
Penyerahan Memorandum Berserta Tandatangan Kepada Pegawai Daerah

Merujuk kepada perkara di atas, kami dari PSM, parti-parti politik lain dan badan-badan NGO akan menyerahkan memorandum kepada tuan mengikut butiran-butiran seperti di bawah:
Tarikh: 27 Jun 2012
Masa: 10 pagi
Tempat: Pejabat Daerah & Tanah Cameron

2.            Penyerahan memorandum ini adalah berkenaan permintaan rakyat kepada Jabatan-Jabatan Kerajaan di Cameron supaya segera menyelesaikan masalah kesesakkan lalulintas di Cameron ketika musim cuti sekolah. Kami juga mahukan rakyat turut dilibatkan dalam mencari penyelesaian kepada masalah ini.

3.            Kami berharap pihak tuan dapat menerima memorandum kami pada hari tersebut diikuti dengan perbincangan mengenai isi kandungan memorandum. Kami juga telah menjemput media untuk membuat liputan aktiviti ini. Kami akan menghargai segala kerjasama yang akan diberikan oleh pihak tuan untuk menyelesaikan masalah kesesakan lalulintas di Cameron.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

SURESH KUMAR
Setiausaha
PSM Cawangan Cameron
019-569 6964


No comments: