KEMPEN DARI CAMERON KE PUTRAJAYA (#OCCUPY PUTRAJAYA)

PADA 9 APRIL 2012 DI PUTRAJAYA

DIBATALKAN KERANA

MB PAHANG MAHU BERJUMPA RAKYAT CAMERON

UNTUK MENYELESAIKAN MASALAH-MASALAH

Campurtangan dari MB Pahang dalam minit terakhir untuk berjumpa dengan rakyat Cameron yang bermasalah telah menyebabkan mereka yang sepatutnya berkhemah di hadapan Pejabat PM, Putrajaya pada 9/4/2012 (Isnin) dibatalkan.

Selepas bermesyuarat malam semalam, rakyat Cameron yang terlibat telah bersetuju untuk membatalkan Kempen Dari Cameron ke Putrajaya (#OCCUPY PUTRAJAYA) dan sebaliknya hadir di Wisma Sri Pahang untuk berjumpa MB Pahang. Perjumpaan ini akan dibuat pada 9/4/2012, 12pm untuk menyelesaikan masalah-masalah rakyat Cameron yang telah berlarutan sekian lama.

Ini adalah permintaan rakyat Cameron dan merupakan kejayaan kecil kerana usaha untuk berjumpa MB Pahang yang telah dibuat selama 2 tahun lepas tidak pernah dilayan. Kini kuasa rakyat yang ingin berkhemah di Putrajaya telah membawa MB Pahang untuk berbincang dengan rakyat yang bermasalah.

Rakyat Cameron yang terlibat ingin mengucapkan terima kasih kepada semua organisasi, badan-badan NGO, parti politik, wartawan dan media yang telah memberi sokongan selama ini untuk menjayakan Kempen Dari Cameron ke Putrajaya.

Kami berharap anda akan terus menyokong usaha-usaha rakyat ini untuk mendapatkan penyelesaian masalah mereka. Kami akan mengadakan satu sidang akhbar selepas perjumpaan itu. Kehadiran wartawan dan media ke Wisma Sri Pahang pada 9/4/2012, 12pm akan amat dihargai.


Disediakan oleh:

Suresh Kumar

Setiausaha

PSM Cawangan Cameron Highlands

019-569 6964

No comments: